Bc. Martina Šuglová

Bakalářská práce

Péče o zákazníky

Customer care
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Péče o zákazníky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti Mikroeketronika s.r.o. a analýzu jejího zákaznického centra. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení.
Abstract:
The Bachelor thesis deals with a Customer care. Basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused both on the introduction of Mikroelektronika s.r.o. company and the analysis of its customer care center. Based on analyses suggestions for improvement are recommended there.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šuglová, Martina. Péče o zákazníky. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní