Bc. Markéta Bílková

Diplomová práce

Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.

Proposal for improvement of centralized customer service processes at DHL Freight CZ s.r.o.
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku procesů centralizovaného zákaznického servisu nastavených u společnosti DHL Freight CZ s.r.o. Na základě analýzy, jsou navrženy návrhy opatření na zlepšení nastavených procesů, tak aby došlo ke zlepšení těchto procesů a také ke zvýšení kvality a spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami zákaznického servisu.
Abstract:
The work focuses on the issue of centralized customer service processes set up at DHL Freight CZ s.r.o. Based on the analysis, proposals for measures to improve the set processes are proposed in order to improve these processes and also to increase the quality and customer satisfaction with the services provided by customer service.
 

Klíčová slova

zákaznický servis proces DHL
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bílková, Markéta. Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika