Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour – Ing. Martin BEDNÁŘ
Ing. Martin BEDNÁŘ
Diplomová práce
Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour
A project introducting on-line marketing into electronic commerce of Jouet Amour
Anotace:
Teoretická část diplomové práce představuje základní charakteristiky spojené s problematikou podnikání na internetu. Upozorňuje na nutnost realizovat marketingovou činnost ve vyhledávačích, přičemž pozornost je věnována zvláště reklamě na internetu a obchodním platebním modelům. Dále jsou specifikovány klíčové oblasti pro úspěšnou optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Analýza poskytuje profil …víceAbstract:
Theoretical part of master thesis introduces basic concepts connected with Internet entrepreneur ship{\crq}s issues. It points out the need of marketing activities in Internet browser, especially on-line advertisement and business payment model. Thesis also highlights key areas of successful optimization of web-page{\crq}s browser. The analysis provides background of Jouet Amour e-shop; audit evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNÁŘ, Martin. Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Užití internetových aukcí k obchodování s vazbou do vzdělávání
Vojtěch BRTUS -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Internetové obchodování - kontraktace a ochrana spotřebitele
Lenka Karbanová -
Internetové obchodování v České republice
Ondřej Němec -
Elektronické obchodování
Ladislav Olšák -
Internetové obchodování
Vendula Škrdlová -
Elektronické obchodování se zaměřením na podniky s regionální působností
Jiří Ozorák -
Aspekty elektronického obchodování
Pavel Kastner