Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o. – Jan Portyš
Jan Portyš
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o.
The Analysis of Marketing Communication of the Company Certus spedition s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických poznatků zaměřených na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti na trhu včetně …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of marketing communication analysis of the company Certus spedition s.r.o. The aim of the theoretical part was processing theoretical finding focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Portyš, Jan. Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková