Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen – Ivana KOVÁŘOVÁ
Ivana KOVÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen
Customer Satisfaction Measurement in the Company Dan Ahlmann Kristensen
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je "Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen". Tato firma se zabývá prodejem nových pneumatik a alu-disků. V práci bude zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na B2B trhy, na …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Measuring of customer satisfaction in company Dan Ahlmann Kristensen". This company is engaged in the sale of new tires and alu-wheels. In firm will be processed analysis of customer satisfaction of this company through a questionnaire survey. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part will be devoted to literary sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁŘOVÁ, Ivana. Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková