Daniela Frydrýnová

Diplomová práce

Komunikační strategie a její vliv na návštěvnost ve vybraných divadlech

Communication strategy and its influence on attendance in selected theaters
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie ve vybraných divadlech, konkrétně analýza marketingové strategie podle jednotlivých prvků marketingového mixu. Divadla, která jsou předmětem výzkumu jsou: Divadlo Karla Hynka Máchy v Litoměřicích, Severočeské divadlo opery a baletu v Ústí nad Labem a Městské divadlo Děčín. Pro naplnění cíle bylo nezbytné čerpat z primárních a sekundárních dat …více
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of marketing strategy in selected theaters, specifically the analysis of marketing strategy according to individual elements of the marketing mix. Theaters that are the subject of this research are Karla Hynka Máchy Theater in Litoměřice, the North Bohemian Opera and Ballet Theater in Ústí nad Labem and the City Theater in Děčín. To achieve this goal it was necessary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Ilja Šmíd
  • Oponent: Mario Kubaš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80513