Tina Deutscherová

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro kavárnu

Marketing strategy for the café
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro novou kavárnu, která nahradí již zavřený podnik s podobným konceptem v Českém Těšíně. V teoretické části jsou popsány základní potřebné informace k vypracování marketingové strategie a situačních analýz a následně v praktické části jsou použity a vyhodnoceny. V praktické části se také nachází charakteristika budouci kavárny. V této …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a marketing strategy for a new cafe that will replace a closed business with a similar concept in Český Těšín. In the theoretical part, the basic information needed to develop a marketing strategy and situational analysis is described, and then in the practical part it is used and evaluated. The practical part also contains the characteristics of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON