Struktura podpůrných opatření u žáků se SPU – Nikola ZAREMBOVÁ
Nikola ZAREMBOVÁ
Diplomová práce
Struktura podpůrných opatření u žáků se SPU
The structure of special arrangements in children with specific learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení. Zájem je směřován především na podpůrná opatření, jež bývají žákům se specifickými poruchami učení doporučovány. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí, předkládá teoretická východiska a popisuje i výzkumné šetření. První část se zabývá charakteristikou specifických poruch učení z hlediska nejčastěji užívané klasifikace, popisuje projevy a další …víceAbstract:
The The diploma thesis deals with the topic of specific learning disorders. This work mainly focuses on supporting methods that are being recommended to pupils with specific learning difficulties. The thesis is divided into four major parts and introduces both theoretical and practical aspects. The first part concentrates on common classification of specific learning disorders and describes symptoms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAREMBOVÁ, Nikola. Struktura podpůrných opatření u žáků se SPU. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ