Nová média v architektuře – mediální fasády – Mgr. Simona Ušelová
Mgr. Simona Ušelová
Bakalářská práce
Nová média v architektuře – mediální fasády
New media in architecture - media facades
Anotace:
Práce je stručným vhledem do problematiky mediálních fasád a odkazuje na základní literaturu k tomuto tématu. Mapuje možné způsoby pronikání nových digitálních médií do plášťů architektury, představuje základní diskurzy mediálních fasád a rozvíjí společné myšlenky jednotlivých přístupů do širšího pojetí proměny městské krajiny následkem rozvoje mediálních fasád v praxi.Abstract:
This work is a brief insight into the problems of media facades and refers to the basic literature on this topic. It maps the possible ways of penetration of new digital media inarchitectural cladding, represent basic discourses of media facades and develop jointideas of different approaches into a broader concept of urban landscape changes due tothe development of media facades in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bct97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel