Marketingová strategie založení tanečního klubu – Tereza Jendrulková
Tereza Jendrulková
Bakalářská práce
Marketingová strategie založení tanečního klubu
Marketing strategy of establishment of the dance club
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii fiktivního tanečního klubu. Dílčím cílem je provést deskripci marketingové strategie tanečního klubu TK Olymp Olomouc a DSP Kometa Brno. Tento popis slouží jako základ pro výše uvedené zpracování marketingové strategie. Teoretická část je zaměřená na vymezení základních pojmů z oblasti marketingu, strategie v marketingu, sportovního tance …víceAbstract:
The aim of this thesis is to suggest marketing strategy of a fictive dance club. The particular aim is to make description of marketing strategy of the dance club TK Olymp Olomouc and DSP Kometa Brno. This description is used to elaboration of the marketing strategy. Theoretical part is based on demarcation of basic concepts from marketing, marketing strategy, dance sport, dance club and their basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jendrulková, Tereza. Marketingová strategie založení tanečního klubu. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití retro marketingu v marketingové komunikaci v České republice
Jan Chrt -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Karolína Chalupová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová
Název
Vložil
Vloženo
Práva