Bc. Jana Hradilová

Bakalářská práce

Systém odměňování zaměstnanců v call centru

Remuneration System in a Call Centre
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Systém odměňování v call centru“ je analyzovat a zhodnotit současný systém odměňování zaměstnanců v call centru přepravní společnosti a vytvořit návrh nové odměňovací struktury pro vybrané pracovní pozice. V první části se zabývám základními východisky řízení odměňování a současnou praxí tvorby systémů odměňování. V druhé části práce analyzuji stávající systém odměňování …více
Abstract:
The aim of the thesis “Remuneration System in a Call Centre” is to analyse and assess the existing remuneration system in a courier company’s call centre, and draw up a new remuneration scheme for selected positions. The first part of this thesis deals with the fundamental bases of reward management and current practices in remuneration system creation. The second part outlines and analyses the present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Viktor Kulhavý, Ph.D.
  • Oponent: Bc. Ing. Eva Lysoňková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta