Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu – Zuzana Musilová
Zuzana Musilová
Diplomová práce
Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu
Analysis of marketing communications of French cosmetic brand on the Czech market
Anotace:
Tato práce pojednává o komunikační strategii francouzské značky přírodní kosmetiky L'OCCITANE na českém trhu. Cílem práce je popsat komunikační mix, analyzovat dosavadní komunikace společnosti a stanovit možnosti zvýšení jeho efektivity a optimalizace. Teoretická část se zaměřuje na nástroje marketingového mixu, kam patří i propagace (marketingové komunikace). Následuje popis současného vývoje komunikací …víceAbstract:
This work discusses the communication strategy of French natural cosmetics brand, L'Occitane on the Czech market. The aim is to describe the communication mix, analyze previous communications and the possibility of increasing its efficiency and optimization. The theoretical part focuses on marketing mix tools, including promotion (marketing communications). The analysis describes the current communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26150
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Anna Jadrná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company
Katarína Juríčková -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová