Zuzana Musilová

Diplomová práce

Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu

Analysis of marketing communications of French cosmetic brand on the Czech market
Anotace:
Tato práce pojednává o komunikační strategii francouzské značky přírodní kosmetiky L'OCCITANE na českém trhu. Cílem práce je popsat komunikační mix, analyzovat dosavadní komunikace společnosti a stanovit možnosti zvýšení jeho efektivity a optimalizace. Teoretická část se zaměřuje na nástroje marketingového mixu, kam patří i propagace (marketingové komunikace). Následuje popis současného vývoje komunikací …více
Abstract:
This work discusses the communication strategy of French natural cosmetics brand, L'Occitane on the Czech market. The aim is to describe the communication mix, analyze previous communications and the possibility of increasing its efficiency and optimization. The theoretical part focuses on marketing mix tools, including promotion (marketing communications). The analysis describes the current communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Anna Jadrná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26150