Bc. Martin Sovák

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb

The Marketing Strategy of the Firm in the Area of Financial Services
Abstract:
Strategie je základním kamenem firmy a předpokladem její úspěšnosti. Správné nastavení strategie má podstatný vliv na její směřování. Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb“ je analýza marketingové strategie společnosti s Autoleasing, a.s. a návrh její aktualizace. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým základem čerpaným z domácí a zahraniční literatury …more
Abstract:
Strategy is the cornerstone of any company and a prerequisite for its success. Proper adjustment of strategy has a significant impact on its future development. The objective of this bachelor's thesis "The Marketing Strategy of the Firm in the Area of Financial Services" is to analyse and update the marketing strategy of the firm s Autoleasing, a.s. The first section pertains to a summary of theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní