Metody vysokoškolské výuky v současnosti – Mgr. Zuzana TRZYNIECKÁ
Mgr. Zuzana TRZYNIECKÁ
Diplomová práce
Metody vysokoškolské výuky v současnosti
The current methods of university teaching
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výukovými metodami použitými ve vyučovacím procesu na vysokých školách. V teoretické části jsou prezentovány poznatky o výukových metodách, jejich charakteristika a rozdělení. Druhá část pojednává o výzkumu, jehož cílem je srovnat výukové metody užité na Vysoké škole Báňské a Ostravské univerzitě. Informace byly zjišťovány prostřednictvím rozhovoru a pozorování. Rozhovor …víceAbstract:
This thesis deals with teaching methods used in teaching cases at universities. In theoretical part are presented knowledges about teaching methods, their describing and division. The practical part is about research teaching methods used at Technical University in Ostrava and University of Ostrava. Information was finding through interview and observation. The interview was about teaching methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Zveřejnit od: 17. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRZYNIECKÁ, Zuzana. Metody vysokoškolské výuky v současnosti. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.12.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 12. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / matematika-výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie Covid-19 na výběr výukové metody jako prvku edukačního procesu
Jana Nopová -
Aktivizační výukové metody ve volnočasovém vzdělávání
Jan Zajíc -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ