Šárka Procházková

Diplomová práce

Marketingová strategie pro start-up projekt

Anotace:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, na trh se svými webovými stránkami, pomocí kterých chce komunikovat se svými zákazníky, vstoupila až na jaře 2018. V diplomové práci je proto nejprve zhodnocen aktuální současný …více
Abstract:
The aim of the Masters thesis is to set up a marketing strategy for the entry of a new company into the market. The outcome of the thesis is the utilisation of the set marketing strategy in practice. Despite the fact that the company was set up in 2017, it only entered the market via its website, through which it communicates with its costumers, in spring 2018. Consequently, the thesis first evaluates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/e344ek/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty