Marketingová strategie pro start-up projekt – Šárka Procházková
Šárka Procházková
Diplomová práce
Marketingová strategie pro start-up projekt
Anotace:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, na trh se svými webovými stránkami, pomocí kterých chce komunikovat se svými zákazníky, vstoupila až na jaře 2018. V diplomové práci je proto nejprve zhodnocen aktuální současný …víceAbstract:
The aim of the Masters thesis is to set up a marketing strategy for the entry of a new company into the market. The outcome of the thesis is the utilisation of the set marketing strategy in practice. Despite the fact that the company was set up in 2017, it only entered the market via its website, through which it communicates with its costumers, in spring 2018. Consequently, the thesis first evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e344ek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Šárka. \textit{Marketingová strategie pro start-up projekt}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/e344ek/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komparace sociální politiky dvou statutárních měst a její dopad na vývoj populace Havířov a Frýdek-Místek
Hana Tylečková -
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací, vzájemné vazby a jejich vliv na trh práce v České republice
Irena Pangrácová -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Advertising a coffee company: A case study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.
Anna KUČEROVÁ -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Důvody užití Google Website Optimizer při zvyšování úspěšnosti e-commerce projektů
Petr Havlík -
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Jiří Kroužek -
Analýza a aplikace optimalizace pro vyhledávače internetové stránky
Eliška Kučerová