Michaela Šuchmanová

Bakalářská práce

Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti M3000

Research of customer satisfaction in M3000 a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Teoretická část práce je soustředěna na bližší vysvětlení měření spokojenosti z obecného hlediska a v sektoru automotive, a to pomocí rešerše literatury, zahraničních i českých odborných článků. Dále je přiblížena zákaznická spokojenost a pojem zákazník. Je popsán zákazník v sektoru automotive, dále jeho potřeby …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is customer satisfaction research in a selected company. The first, theoretical part is focused on a closer explanation of customer satisfaction measurement in general and in the automotive sector, based on information researched from Czech and foreign literature and past researches. Furthermore, customer satisfaction and the term customer are explained. Customer in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Dagmar Borovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80373