Kateřina Hrochová

Diplomová práce

Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe

Media Strategy Proposal for Brand Don Peppe
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je popis mediálního trhu a strategie plánování médií. Hlavním cílem práce je konkrétní návrh mediální strategie pro značku Don Peppe na rok 2022, která je rozpracována do podrobného mediaplánu. V teoretické části jsou podrobně rozebrána hlavní média a možnosti jejich využití v mediální komunikaci. Zároveň je popsán i český mediální trh, včetně konzumace médií českou …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is a description of media market and media planning strategy. The main goal is specific proposal of a media strategy for the Don Peppe brand for year 2022, which is developed into a detailed media plan. The theoretical part discusses in detail the main media and the possibilities of their use in media communication. At the same time, the Czech media market is described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Jiří Ryšavý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83660

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management