Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe – Kateřina Hrochová
Kateřina Hrochová
Diplomová práce
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Media Strategy Proposal for Brand Don Peppe
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je popis mediálního trhu a strategie plánování médií. Hlavním cílem práce je konkrétní návrh mediální strategie pro značku Don Peppe na rok 2022, která je rozpracována do podrobného mediaplánu. V teoretické části jsou podrobně rozebrána hlavní média a možnosti jejich využití v mediální komunikaci. Zároveň je popsán i český mediální trh, včetně konzumace médií českou …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is a description of media market and media planning strategy. The main goal is specific proposal of a media strategy for the Don Peppe brand for year 2022, which is developed into a detailed media plan. The theoretical part discusses in detail the main media and the possibilities of their use in media communication. At the same time, the Czech media market is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jiří Ryšavý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83660
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Média a mediální strategie
Jiřina Maříková -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost
Emil Cienciala -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Lucie Putryk