Bc. Iveta Buriánková

Diplomová práce

Analýza komunikačního mixu podniku

Communication mix analysis
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikačního mixu podniku“ je zhodnocení současného stavu komunikačního mixu vybraného podniku a návrh možných změn a doporučení. Diplomová práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se pojednává o marketingu, marketingové komunikaci a o nástrojích komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na konkrétní podnik, kde je objasněna jeho …více
Abstract:
The subject of this thesis, entitled „ Communication mix analysis“, is to evaluate the current state of communication mix of selected company and to propose possible changes and recommendations. This thesis is segmented into the theretical part and the practical part. The first part is concerned about marketing, marketing communications and about marketing communication tools. The thesis then explains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta