Komunikační mix Svatebního salonu INA – Michala Rybníčková
Michala Rybníčková
Bakalářská práce
Komunikační mix Svatebního salonu INA
Marketing mix for Wedding Boutique INA
Anotace:
Rybníčková, M. Komunikační mix Svatebního salonu INA. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015 Tato Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix Svatebního salonu INA. Cílem práce je zhodnotit současné komunikační nástroje, které firma používá a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout doporučení na zlepšení komunikačního mixu Svatebního salonu INA. Součástí je také orientační …víceAbstract:
Rybníčková, M. Marketing mix for Wedding Boutique INA. Bachelor thesis, Brno: Mendel university in Brno, 2015 This Bechelor thesis focuses on the marketing mix for the company Wedding Boutique INA. Survey results are used to evaluate the effectiveness of marketing tools currently used by INA. Furthermore, the results are used to recommend improvements to the marketing mix. Thesis also includes calculation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna
Název
Vložil
Vloženo
Práva