Lenka Hošková

Bakalářská práce

Public Relations strategie ve wellness

Public Relations strategy for wellness
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním používaného PR ve dvou brněnských wellness centrech, a to wellness centra, které je součástí Soukromé kliniky Logo s.r.o. a Relaxašního centra Infinit. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, který nástroj PR je nejvíce používaný a který je nejvíce zákazníky vnímán. Na základě analýz byly doporučeny vhodné doplňující nástroje PR pro boě wellness centra
Abstract:
Bachelor thesis deals with the comparison used by Public Relations in two Brno's wellness centres, a wellness center. The first one is a part of Private Clinic Logo Ltd and the second one is Relaxation Centre Infinite. By the investigation based on questionaires was found which one of the PR tools are the most used and which are considered the most important by the customers. On the basis of analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Eva Schwartzhoffová
  • Oponent: Lenka Bartková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.