Danil Karpychev

Master's thesis

Efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube v mediálním plánování

The Effective Minimum Frequency of Video Advertising on YouTube in Media Planning
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je postihnout dynamiku vztahu mezi navýšením frekvence reklamy a jejím dopadem na růst mentální dostupnosti značky a současně identifikovat výši efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube, která přináší nejvyšší přidanou hodnotu působení na růst mentální dostupnosti značky a tímto optimalizuje rozšíření zásahu. Vedlejším cílem práce je rozšíření …more
Abstract:
The main goal of this research paper is to describe the relationship between advertising frequency and its impact on the mental availability of the brand and identify the effective minimum frequency for video advertising on YouTube, which has the highest added value of brand mental availability and thus optimizes added reach? The secondary goal of this work is to expand the findings with practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2022
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Ondřej Sláma

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85286