Bc. Renata ŠŇUPÍKOVÁ

Diplomová práce

Branding a ranking měst a regionů.

Urban and regional branding and it ´s relation to rankings.
Anotace:
Place branding je jedním z nových konceptů z oblasti marketingu sloužící k rozvoji místa, přičemž se na město, region či stát pohlíží jako na značku. Koncept vychází z přesvědčení, že značky nemusejí mít pouze společnosti, produkty či služby, ale v modifikované podobě mohou značku vyvinout i územní jednotky. Stává se tak v souvislosti s globalizací a změnami spojenými s koncem 20. století, kdy jsou …více
Abstract:
Place branding is one of the new concepts of marketing used for place developing. According to this concept, a city, region or country is considered as a brand. The concept is based on the belief that not only companies, products or services own some brand but in modified form a brand can be developed by territorial units. This phenomenon is connected with globalization and changes associated with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Petr Rumpel, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠŇUPÍKOVÁ, Renata. Branding a ranking měst a regionů.. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Geografie / Geografie a regionální rozvoj

Práce na příbuzné téma