Bc. Kristýna Hušáková

Bachelor's thesis

Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)

Sales communication based on product offered with the focus on telecommunications (with an emphasis on standardized communication procedures)
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje standardizovaný prodejní postup a jeho výhody, nevýhody a také návrh jak by mohl vypadat inovační plán pro vylepšení takovéhoto postupu. Pomáhá pochopit souvislosti mezi jednotlivými nástroji marketingové komunikace v rámci IMK (integrované marketingové komunikace). Ukazuje, co by měl prodejce zvládat a jak by se měl chovat, aby byla jeho práce efektivní. Na druhou stanu …more
Abstract:
This bachelor´s thesis describes the standardized sales approach and its advantages and disadvantages and it also suggests the innovation plan to improve such approach. It helps to understand the implications between individual marketing communication tools within IMC (Integration Marketing Communication) and shows what the sales representative should cope with and how he should behave to make his …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní