Jaroslav Vymer

Bakalářská práce

Světové trendy v českém hudebním marketingu na sociálních sítích a monetizace propagované hudby

Global trends in Czech social media music marketing and monetization of promoted music
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím světových trendů v hudebním marketingu na české hudební scéně a návrhem strategie pro vybrané sociální sítě propagovaného hudebního umělce. V teoretické části budou zpracovány poznatky nejen k byznysové struktuře hudebního průmyslu a jeho vývoji, ale také k vývoji hudebního marketingu a roli sociálních sítí v jeho nové podobě. Analytická část se zabývá objevováním hudby …více
Abstract:
This thesis focuses on usage of global music marketing trends on the Czech music scene and the proposition of a strategy for chosen social media of the promoted artist. The theoretical part gathers knowledge not only on music business’ evolution and it’s structure, but also on the evolution of music marketing and the role of social media in it’s modern form. The analytical part focuses on music discovery …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management