Gabriela Červená

Bakalářská práce

Vliv značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

Influence of brand on customer purchase behaviour
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je vliv značky na nákupní chování spotřebitele. V této práci jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se nákupního chování zákazníka, definován pojem značka a rámcově popsána problematika značky. Hlavním cílem je provést výzkum vlivu značky na nákupní rozhodování zákazníků v oblasti notebooků. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část a je rozdělena na 4 kapitoly. …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of a brand on customer behaviour. The thesis summarizes theoretical knowledge relating to customer's behaviour, defines the term "brand" and describes issues of brand. The main aim is to carry out a research of the influence of a brand on a decision-making proces in an area of buying of notebooks. The thesis contains both theoretical and practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38246