Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o. – Karolína SUCHOMELOVÁ
Karolína SUCHOMELOVÁ
Bakalářská práce
Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.
Analyze of customer care in Elektro Kroměříž, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti Elek-tro Kroměříž, s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto poznatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosavadní poznatky v oblasti péče o zákazníky formou literární rešerše. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost …víceAbstract:
The main aim of my bachelor thesis is to evaluace the present situation of the customer care at the company Elektro Kroměříž, Ltd. as well as to find perfection and imperfection in this field and by the gained knowledge to suggest a suitable solution for improvement. The theoretical part summarizes the current knowledge the care of consumers in the scientific literature. At first in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22537
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHOMELOVÁ, Karolína. \textit{Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/eo2uxb/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
SUCHOMELOVÁ, Karolína. Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.
Andrea Zemčíková -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Marketingový plán pro firmu FairList s.r.o. a s ním související návrh
Lenka Mrázková -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska