Marketingový plán daného podniku - Bat BeerHouse – Ondřej Horník
Ondřej Horník
Bakalářská práce
Marketingový plán daného podniku - Bat BeerHouse
Marketing plan for the Bat BeerHouse
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro ochutnávkovou pivnici Bat BeerHouse. V teoretické části práce se zabývá vymezením základních pojmů důležitých při tvorbě marketingového plánu a specifik pro sektor služeb a gastronomie. V praktické části práce je využívá k vytvoření kompletního marketingového plánu podniku Bat BeerHouse, který je zaměřený na zvýšení povědomí o brandu …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to create marketing plan for Bat BeerHouse. The theoretical part is focused on defying main terms that are important to create marketing plan and also specification of hospitality sector. In practical part of the thesis is complete marketing plan for Bat Beerhouse focused on increasing brand awerness and the set rules for marketing communication strategy online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem bakalářskou práci vypracoval samostatně a všechny použité informační zdroje uvedl v níže připojeném Seznamu použité literatury. I declare that I have prepared my bachelor thesis independently and I have listed all the information sources used in the attached List of References below.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie Ludvíková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová