Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Dekorativní kosmetika
Decorative Cosmetics
Anotace:
Práce popisuje v první části dekorativní kosmetiku z hlediska obecného pojmu jako kosmetického prostředku, zaměřena na historii, rozdělení a rozvoj trhu. Další část je věnována materiálům, druhům a formám dekorativní kosmetiky. Praktická část je zaměřena na průzkum trhu provedeného formou dotazníku a jeho následné vyhodnocení.Abstract:
In the first part of this work, decorative cosmetics is described from the point of view of general concept as a cosmetic product, it focuses on history, division and market development. The following part is dedicated to materials, kinds and forms of decorative cosmetics. The practical part focuses on a market research made by questionnaire form and its follow-up evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Zveřejnit od: 21. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jiří Krejčí, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLOMAZNÍKOVÁ, Ivana. Dekorativní kosmetika. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemie a technologie potravin / Chemie a technologie potravin - specializace Kosmetika a technologie výroby kosmetických a hygienických přípravků
Práce na příbuzné téma
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Mikrobiologická kontaminace dekorativní kosmetiky
Simona Markytánová -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová -
Nové prostředky, postupy a trendy v oboru kosmetiky
Zuzana Fenyková