Marketing in various cultural and social settings – Aldiyar Rakhmetov
Aldiyar Rakhmetov
Diplomová práce
Marketing in various cultural and social settings
Marketing in various cultural and social settings
Abstract:
The goal of the marketing policy of any company is to find a clue for successful communication with clients for effective work. Any activity, which affects increase in demand for goods or services is included into the marketing definition. Marketing can be presented as a system, which conducts management over all processes happening in the market. Marketing has the functions that include advertising …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/va31p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Effects of Migration on Social and Cultural Identity in NW and Things Are Good Now
Ghida Aswad -
Global Inspirations and Plastic Modesty: The Case of Intimacy and Composite Gender Arrangements in Iran
Elaheh Mohammadi -
Social and Cultural Development of British Society as Depicted in Downton Abbey TV Series
Barbora Strnadová -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva