Bc. Věra Lorencová

Master's thesis

Využití mobilního marketingu v gastronomických službách

The Use of Mobile Marketing in Gastronomy Services
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je na základě teoretických předpokladů identifikovat potenciál využití mobilního marketingu v gastronomických službách. Teoreticko-metodologická část zpracovává problematiku telekomunikačního trhu, marketingu, marketingového výzkumu, analýzu vnějšího prostředí, marketingový mix a mobilní marketing. Analytická část se zaměřuje na práci s primárními informacemi, které budou …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is based on theoretical assumptions to identify the potential of mobile marketing in gastronomic services. The theoretical and methodological part deals with telecommunication market, marketing, marketing research, internal and external environment analysis, marketing mix and mobile marketing. The analytical part focuses on working with primary information to be obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Reader: Ing. Josef Pátek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze