Využití mobilního marketingu v gastronomických službách – Bc. Věra Lorencová
Bc. Věra Lorencová
Master's thesis
Využití mobilního marketingu v gastronomických službách
The Use of Mobile Marketing in Gastronomy Services
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je na základě teoretických předpokladů identifikovat potenciál využití mobilního marketingu v gastronomických službách. Teoreticko-metodologická část zpracovává problematiku telekomunikačního trhu, marketingu, marketingového výzkumu, analýzu vnějšího prostředí, marketingový mix a mobilní marketing. Analytická část se zaměřuje na práci s primárními informacemi, které budou …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is based on theoretical assumptions to identify the potential of mobile marketing in gastronomic services. The theoretical and methodological part deals with telecommunication market, marketing, marketing research, internal and external environment analysis, marketing mix and mobile marketing. The analytical part focuses on working with primary information to be obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/l26x4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Pátek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková