Ing. Eliška Prchlíková

Bakalářská práce

Marketingová koncepce vybrané obce

Marketing strategy of chosen municipality
Anotace:
Konkurenční boj regionů a obcí nutí aktéry využívat ve svůj prospěch nástrojů marketingu. Vznikl teritorální - městský marketing. Konkrétní koncepce městského marketingu je výsledkem různých stupňů na sebe navazujících analýz, které přísluší jednotlivým fázím. Marketingová koncepce města Lomu u Mostu může vycházet z vyhodnocení dotazníkového šetření a SWOT analýzy, které jsou výsledkem praktické části …více
Abstract:
Because of competition fight among regions and communities the individual involved parties make use of marketing in their favour. So territorial town marketing has come into existence. A concrete conception of municipal marketing is a result of various stages of successive analyses relevant to individual stages. The marketing conception of Lom u Mostu can start from a questionnaire assessment and a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Nikola Exnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace