Marketingová strategie v řízení podniku a její konkrétní dopady ve vybraném subjektu – Ing. Jaroslava Hrobaříková
Ing. Jaroslava Hrobaříková
Diplomová práce
Marketingová strategie v řízení podniku a její konkrétní dopady ve vybraném subjektu
Marketing strategy in Operating Management and Its Impact on a Chosen Subject
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii v podniku. Zda je marketing pro podnik důležitý, využívá ho a tvoří marketingové strategie a nebo ho podnik vůbec nepotřebuje. V teorii se zabývám segmentací trhu, targetingem a positioningem, výrobkem a službou, cenotvorbou, distribucí a poslední kapitolou je marketingová komunikace. V praktické části popisuji dva podniky a jejich marketingové …víceAbstract:
This thesis is focused on marketing strategy in an enterprise. It tries to answer the questions weather marketing strategy is important for a company, weather the companies use marketing and create marketing strategy or not. In the theoretical part I deal with the market segmentation, targeting and positioning, product and service, pricing, distribution and the last chapter is marketing communication …víceKlíčová slova
marketingová strategie marketing strategy segmentace trhu segmentation of market targeting positioning výrobek product služba service cenotvorba price making distribuce distribution komunikační mix communication mix propagace promotion SWOT analýza SWOT analysis marketingový mix marketing mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xz8b3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian