Ing. Jaroslava Hrobaříková

Diplomová práce

Marketingová strategie v řízení podniku a její konkrétní dopady ve vybraném subjektu

Marketing strategy in Operating Management and Its Impact on a Chosen Subject
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii v podniku. Zda je marketing pro podnik důležitý, využívá ho a tvoří marketingové strategie a nebo ho podnik vůbec nepotřebuje. V teorii se zabývám segmentací trhu, targetingem a positioningem, výrobkem a službou, cenotvorbou, distribucí a poslední kapitolou je marketingová komunikace. V praktické části popisuji dva podniky a jejich marketingové …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing strategy in an enterprise. It tries to answer the questions weather marketing strategy is important for a company, weather the companies use marketing and create marketing strategy or not. In the theoretical part I deal with the market segmentation, targeting and positioning, product and service, pricing, distribution and the last chapter is marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance