Matin Shahverdiyev

Diplomová práce

The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking

The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking
Anotace:
Abstract The aim of this research is to examine the impact of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty in the banking sector of Azerbaijan. The study adopts a quantitative approach and utilizes the descriptive method. The relational scanning model is employed to determine the relationships between variables. The research focuses on the digital active customers of Kapital …více
Abstract:
Abstract The aim of this research is to examine the impact of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty in the banking sector of Azerbaijan. The study adopts a quantitative approach and utilizes the descriptive method. The relational scanning model is employed to determine the relationships between variables. The research focuses on the digital active customers of Kapital …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90146