Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu – Ing. Tomáš Kabeš
Ing. Tomáš Kabeš
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Abstract:
Tato práce se zabývá řízením vztahu se zákazníky a tvorbou hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí firmy JH GROUP. V teoretické části práce jsou popsány základní termíny a procesy v oblasti řízení vztahu se zákazníky, marketingu a tvorby hodnoty a přidané hodnoty produktu. V praktické části bakalářské práce je popsána činnost firmy JH GROUP, provedena SWOT analýza a popsán vývoj nové výrobkové …moreAbstract:
This Thesis is dealing with the problem of the Customer Relationship Management and Creation of Value and Product´s Added Value in JH GROUP firm. The theoretical part of this Thesis describes the basic terms and processes in the Customer Relationship Management, Marketing and Creation of Value and Product´s Added Value. The practical part describes the activities of the company JH GROUP, SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uboul/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková