Vliv věrnostních programů na budování image značky – Jan Rubeš
Jan Rubeš
Bakalářská práce
Vliv věrnostních programů na budování image značky
The impact of loyalty programs on building brand image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na budování image značky spo-lečnosti a poukazuje na proces jejich utváření a na jejich ne/úspěšnost. Teoretická část se podrobněji věnuje marketingovému výzkumu a rozličným marketingovým strategiím v zahraničí i v České republice a představuje některé úspěšné zahraniční strategie drobných podniků i velkých společností. Cílem práce je upozornit …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the impact of loyalty programs on building the brand image of the company and refers to the process of their formation and their succes or failuree. Theoretical part is devoted to various marketing strategies abroad and in the Czech Repub-lic and presents some successful international strategy of small businesses as well as large companies. The aim is to point out what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rubeš, Jan. Vliv věrnostních programů na budování image značky. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business Intelligence a rozhodování v podnikovém kontextu
Yulia Baranova -
Měření přínosů implementace nástrojů Business Intelligence
Martin Michalský -
Návrh a implementace Self Service Business Intelligence řešení konsolidovaného finančního controllingu
Markéta Smolníková -
Business Intelligence pro malé firmy
Tomáš Ludík -
Možnosti presentace dat v aplikacích business intelligence
Martin Tůma -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková