Jan Rubeš

Bachelor's thesis

Vliv věrnostních programů na budování image značky

The impact of loyalty programs on building brand image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na budování image značky spo-lečnosti a poukazuje na proces jejich utváření a na jejich ne/úspěšnost. Teoretická část se podrobněji věnuje marketingovému výzkumu a rozličným marketingovým strategiím v zahraničí i v České republice a představuje některé úspěšné zahraniční strategie drobných podniků i velkých společností. Cílem práce je upozornit …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the impact of loyalty programs on building the brand image of the company and refers to the process of their formation and their succes or failuree. Theoretical part is devoted to various marketing strategies abroad and in the Czech Repub-lic and presents some successful international strategy of small businesses as well as large companies. The aim is to point out what …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rubeš, Jan. Vliv věrnostních programů na budování image značky. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe