Jan Rubeš
Bachelor's thesis
Vliv věrnostních programů na budování image značky
The impact of loyalty programs on building brand image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na budování image značky spo-lečnosti a poukazuje na proces jejich utváření a na jejich ne/úspěšnost. Teoretická část se podrobněji věnuje marketingovému výzkumu a rozličným marketingovým strategiím v zahraničí i v České republice a představuje některé úspěšné zahraniční strategie drobných podniků i velkých společností. Cílem práce je upozornit …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the impact of loyalty programs on building the brand image of the company and refers to the process of their formation and their succes or failuree. Theoretical part is devoted to various marketing strategies abroad and in the Czech Repub-lic and presents some successful international strategy of small businesses as well as large companies. The aim is to point out what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rubeš, Jan. Vliv věrnostních programů na budování image značky. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Business Intelligence a rozhodování v podnikovém kontextu
Yulia Baranova -
Měření přínosů implementace nástrojů Business Intelligence
Martin Michalský -
Návrh a implementace Self Service Business Intelligence řešení konsolidovaného finančního controllingu
Markéta Smolníková -
Business Intelligence pro malé firmy
Tomáš Ludík -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Postoje studentů MU ke školnému (empirický výzkum)
Veronika Vránová