Bc. Jiří Mouka

Diplomová práce

Marketing strategy of an IT firm

Marketingová strategie IT firmy
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření marketingové strategie pro firmu Notum Technologies. Tato mladá, rychle rostoucí firma z Brna potřebuje marketingový plán pro svůj další růst. Je provedena externí a interní analýza a spolu s hloubkovými rozhovory je evaluována pozice, výhody a nebezpečí této firmy. Na závěr je vypracován finanční plán, shrnující všechna doporučení
Abstract:
The aim of this thesis is to create a marketing strategy for Notum Technologies. This company is a young company in Brno that is quickly growing and needs a plan for its marketing department. External and internal analyses are performed to-gether with an in-depth interview in order to assess the position, benefits, and threats. A financial plan is presented summarizing all the recommendations.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management