Margit MÜHLHEIMOVÁ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Customer relationship management and its importance for strengthening competitiveness of the company
Anotace:
Předložená práce se věnuje otázce vlivu strategie řízení vztahu se zákazníkem na konkurenceschopnost podniku. V úvodní části je popisován fenomén řízení vztahů se zákazníkem a podstata jeho zavedení do firemní praxe. V této souvislosti jsou dále popisovány souvztažné faktory jako hodnota zákazníka pro podnik, konkurenceschopnost a význam kvalitního řízení lidských zdrojů pro podnik. Ve druhé části …více
Abstract:
The presented thesis analyzes the impact of customer relationship management strategy on business competitiveness. The introductory part describes the customer relationship management phenomenon and its introduction into corporate practice. In this context, it further covers correlated factors such as the importance of quality human resources management and customer value for the enterprise as well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÜHLHEIMOVÁ, Margit. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/