Tereza Brožová

Bakalářská práce

Exportní strategie značky Tendon

Tendon Brand Export Strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší exportní strategii značky Tendon na španělském trhu. Tendon se zabývá výrobou a exportem horolezeckých a pracovních lan. Přestože je Španělsko v této oblasti atraktivním trhem, v porovnání s jinými evropskými státy se na celkových tržbách Tendonu podílí podstatně menším dílem. Cílem práce bylo navrhnout úpravy exportní strategie, které povedou ke zvýšení tržeb. V praktické …více
Abstract:
Tendon is a producer and an exporter of climbing and working ropes and this bachelor thesis deals with Tendon brand export strategy in Spain. Although Spain is an attractive market for the seller of climbing and working ropes, it brings much smaller profit from sales to Tendon compared to other European countries. The goal of the thesis was to make suggestions that will lead to increase sales. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Petr Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83013

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod