Luong Hoang Lien Nguyen

Diplomová práce

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Abstract:
Tourism is becoming the important industry which contributes enormously to GDP growth of Vietnam economy. Tourism market in Vietnam is considered as a potential one to invest and operate business due to the direct support from government and the continually in-creasing number of tourists. However, competitiveness in Vietnam market is significantly growing because of the multi-national enterprises' …více
Abstract:
Turistický průmysl výrazně přispívá k růstu Vietnamské ekonomiky. Přímá podpora státu a rostoucí počet turistů dělá toto odvětví atraktivní jak pro investory, tak pro podnikatele. Konkurence na trhu ve Vietnamu roste silně z důvodu zapojování nadnárodních firem a globalizace. Z těchto důvodů by měly mít firmy plány pro udržení zákazníků a pro posílení svých konkurenčních výhod, za účelem předstihnutí …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nguyen, Luong Hoang Lien. Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company . Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing