Soňa Horáčková

Diplomová práce

Porovnání online marketingových aktivit národních turistických centrál na českém trhu

A comparison of online marketing activities towards the Czech market of National Travel Agencies
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl porovnat online marketingové aktivity dvou národních turistických centrál na českém trhu. První centrálou je agentura CzechTourism, která se zaměřuje na propagaci domácího cestovního ruchu. Druhou centrálou je Switzerland Tourism, konkrétně aktivity zaměřené na propagaci příjezdového cestovního ruchu zahraničního zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku. Práce analyzuje …více
Abstract:
The main aim of the Master's thesis is to compare online marketing activities of the Czech National Travel Agency Czech Tourism and the Swiss National Travel Agency Switzerland Tourism towards the Czech market. The thesis focuses on analysing trends in promoting destinations via websites, e-mailing or social media. The last chapter is dedicated to a comparison of activities of each National Agency …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Markéta Kalábová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73019