Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook – Ivana CHODUROVÁ
Ivana CHODUROVÁ
Bakalářská práce
Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook
Users interactions with media content in the enviroment of social networking service Facebook
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá interakcemi uživatelů sociální sítě Facebook s digitálním obsahem nabízeným mediálními servery, které jsou provozovány vydavateli tradičních médií. V teoretické části práce je charakterizováno, co chápeme pod pojmem nová média a jsou zmíněny jejich důsledky pro uživatele a vydavatele. Další prostor je věnován vydavatelům v prostředí internetu a jeho zásadních služeb, zmíněn …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with interactions of Facebook social network users with digital content offered by media websites, which are operated by traditional media publishers. In the theoretical part there is specified what is meant by the new media and which implications it had on users and publishers. Furthermore, the role of publisher in the internet environment and its basic services is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vojtěch Bednář
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHODUROVÁ, Ivana. \textit{Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fvylcb/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
CHODUROVÁ, Ivana. Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Interakce s uživateli elektrických vozů Škoda na sociálních sítích
Tereza Fojtíková -
Analýza sociální sítě kauzy Stoka
Patrik Cibere -
Analýza sociální sítě náboženského nonkonformismu podle záznamů z biskupských vyšetřování lollardů v Coventry v letech 1486-1522
Jan Král -
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Andrea Vlčková -
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
Jana PELÍŠKOVÁ -
Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci
Denisa Blažková -
Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu
The Minh Vo -
Analýza aktuální popularity sociální sítě Facebook
Kristýna Horáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva