Bc. Kristýna Havlíčková

Diplomová práce

Matematické představy u dětí s narušenou komunikační schopností

Mathematical concepts in children with impaired communication skills
Anotace:
Diplomová práce obsahuje teoretickou a empirickou část. Výzkumná část je zaměřena na matematické představy u předškolních dětí s narušenou komunikační schopností, a dále potom na možnosti jejich rozvoje. Teoretická část je složena ze tří kapitol, v nichž jsou vysvětleny základní pojmy, které se vztahují k tomuto tématu. První kapitola popisuje vývoj dítěte v předškolním období a s ním související pojmy …více
Abstract:
The thesis includes theoretical and empirical part. Research is focused on mathematical ideas for preschool children with impaired communication skills, and then on the possibility of their development. The theoretical part is composed of three chapters, in which vysvětlenyzákladní are terms that apply to this topic. The first chapter describes the development of the child in the preschool period and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy