Bc. Marcela MALENKOVÁ

Diplomová práce

Event marketing jako efektivní způsob komunikace

Event marketing as an Effective Way of Communication
Anotace:
Event marketing zastává v současné době silnou pozici jako nástroj komunikace a to nejen v rámci prostředí vnějšího, ale využívají ho i personalisté v rámci prostředí vnitřního.Event marketing má schopnost oslovit přesně definovanou cílovou skupinu a to za předpokladu integrace do komunikačního mixu. V této podobě je jako prostředek komunikace nenahraditelný. Samozřejmě je nutné se držet při organizaci …více
Abstract:
Nowadays event marketing holds a strong position as a means of communication not only within the external environment; however, HR people use it wihin the internal environment as well. Event marketing is capable of addressing an accurately defined target group with the view of integration into the communication mix. It is irreplaceable in this form as a means of communication. Of course it is necessary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor: 18580

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALENKOVÁ, Marcela. Event marketing jako efektivní způsob komunikace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe