Bc. Milan Milata

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty

Customer relationship management and value creation and value added
Anotace:
Práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky, tvorba hodnoty a přidané hodnoty. Každý z lidí má svoje potřeby a metody jak si splnit svůj sen. Každému vyhovuje jiný druh zboží a služeb a podle toho také lidé nakupují. Každý pochází z jiného prostředí, každý má jiné zvyky. Ale jednu věc mají všichni lidé společnou. Všichni chtějí perfektně nakoupit a být nadmíru spokojeni s výrobkem či službou …více
Abstract:
The work deals with customer relationship management, value creation and added value. Every people has its own needs and methods as you fulfill your dream. Each suits a different kind of goods and services according to the people buy. Each comes from different backgrounds, everyone has different customs. But one thing all human beings have in common. Everybody wants to be perfect to buy and very satisfied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní