Jan Krejčíř

Bakalářská práce

Marketing služeb vybraných leteckých společností

Services Marketing in Airline Industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem služeb v leteckém průmyslu s konkrétní aplikací na leteckou společnost Emirates a Qatar Airways. Hlavním cílem práce je aplikace marketingových strategii služeb na tyto dvě letecké společnosti, vzájemně je porovnat a navrhnout možná řešení na zlepšení marketingu služeb obou společností. V práci je analyzován marketingový mix, design služeb a SWOT analýza obou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with Services Marketing in Airline Industry with a particular focus on Emirates and Qatar Airways. The main intention of this paper is to apply the services marketing strategies on these two airlines, compare them and come up with solutions and recommendations for the improvements of its marketing strategies. The main tools which are used for this purposes are SWOT Analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Petra Gronská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75335