Ing. Jan Cikrt

Bakalářská práce

Marketingový výzkum v praxi

Marketing Research in Practice
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový výzkum a jeho využití v praxi, konkrétně pro firmu Kraft Foods ČR. Cílem práce je navrhnout marketingový výzkum pro dva konkurenční produkty vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Práce se dále zabývá marketingovým informačním systémem, marketingovým prostředím a sběrem údajů. Během realizace výzkumu byla použita technika …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is marketing research and its application in practice for company Kraft Foods ČR. The aim of this work is to design a marketing research for two rival products of the selected company. The work is divided into theoretical part and practical part. It also deals with marketing information system, marketing environment and data collecting. During realization of the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS