Realizace integrované terénní výuky v 1. ročníku ZŠ – Mgr. Kateřina Pátíková
Mgr. Kateřina Pátíková
Master's thesis
Realizace integrované terénní výuky v 1. ročníku ZŠ
Field work realisation in the 1st class of primary school.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá implementací integrované terénní výuky do vyučovacího procesu v prvním ročníku základní školy. Teoretická část vysvětluje pojmy, které s problematikou souvisí, a stručně shrnuje dosavadní poznatky. Praktická část popisuje přípravu, realizaci a poznatky z realizace této výuky. Dále obsahuje konkrétní výukové bloky s kompletními metodickými materiály, které podporují pohybovou …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the implementing of integrated field work into the education process in the first class of primary school. The theoretical part explains the terms that relate to the issue, and briefly summarizes the current state of related topics. The practical part describes the preparation, realization and findings from the realization of this education. It also contains specific teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h1ioe/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 2. 2015
- Supervisor: Mgr. Marek Trávníček
- Reader: Mgr. Jaroslav Vrbas, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Integrovaná terénní výuka formou navigační hry
Nela ZAŤKOVÁ -
Integrovaná terénní výuka v místních podmínkách. Vycházka do Údolí Bílého potoka
Lenka Hvězdová -
Tvorba neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky
Martin Ouda -
Tvorga neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky
Tomáš Vašek -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy v době distanční výuky
Tereza Lančová -
Pohybová aktivita a výuka matematiky v šesté třídě
Šárka POKLUDOVÁ -
Výuka tělesné výchovy a pohybová aktivita studentů SŠ v Ostravě během pandemie Covid-19
Dalibor VRTANÍK