Realizace integrované terénní výuky v 1. ročníku ZŠ – Mgr. Kateřina Pátíková
Mgr. Kateřina Pátíková
Diplomová práce
Realizace integrované terénní výuky v 1. ročníku ZŠ
Field work realisation in the 1st class of primary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací integrované terénní výuky do vyučovacího procesu v prvním ročníku základní školy. Teoretická část vysvětluje pojmy, které s problematikou souvisí, a stručně shrnuje dosavadní poznatky. Praktická část popisuje přípravu, realizaci a poznatky z realizace této výuky. Dále obsahuje konkrétní výukové bloky s kompletními metodickými materiály, které podporují pohybovou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the implementing of integrated field work into the education process in the first class of primary school. The theoretical part explains the terms that relate to the issue, and briefly summarizes the current state of related topics. The practical part describes the preparation, realization and findings from the realization of this education. It also contains specific teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h1ioe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Marek Trávníček
- Oponent: Mgr. Jaroslav Vrbas, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Integrovaná terénní výuka formou navigační hry
Nela ZAŤKOVÁ -
Integrovaná terénní výuka v místních podmínkách. Vycházka do Údolí Bílého potoka
Lenka Hvězdová -
Tvorba neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky
Martin Ouda -
Tvorga neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky
Tomáš Vašek -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy v době distanční výuky
Tereza Lančová -
Pohybová aktivita a výuka matematiky v šesté třídě
Šárka POKLUDOVÁ -
Výuka tělesné výchovy a pohybová aktivita studentů SŠ v Ostravě během pandemie Covid-19
Dalibor VRTANÍK