Ráchel Dančevská

Bakalářská práce

Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa

Customer loyalty of retail firm - Billa
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.
Abstract:
The bachelor thesis results from marketing, which includes customer loyalty and consumer typology. Then the thesis is concerned with a marketing research and a proper creation of a questionnaire for this research. The practical part of the thesis introduces the retail company Billa and presents the results from field research, which was focused on finding of customer loyalty of the Billa's customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20216